چطوری میشهفناوری

نحوه باز کردن فایل های TG در ویندوز و مک

نحوه باز کردن فایل های TG در ویندوز و مک


خوانندگان به پشتیبانی از گزارش ویندوز کمک می کنند. در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

Tooltip Icon

صفحه افشای ما را بخوانید تا دریابید که چگونه می‌توانید به گزارش Windows کمک کنید تا تیم تحریریه را حفظ کند بخوانید بیشتر

فایل‌های TG اسناد تبلچر گیتار هستند که بومی توسط برنامه TuxGuitar استفاده می‌شوند. این فایل‌ها به کاربران اجازه می‌دهند یادداشت‌ها و جدول‌ها را مشاهده و گوش دهند و/یا تغییراتی ایجاد کنند. چندین برنامه برای باز کردن فایل‌های TG در Windows، Mac، Linux و Android وجود دارد.

در حین تحقیق با فرمت های دیگری با همین پسوند مواجه شدیم. اینها شامل کد منبع زبان TableGen و Logisim Toggle Circuit File هستند، اما برنامه‌های نادری پیدا می‌کنند. بنابراین، در این مقاله به فایل‌های TG از TuxGuitar می‌پردازیم.

چگونه می توانم فایل های TG را باز کنم؟

1. از TuxGuitar

استفاده کنید

Tip icon
نکته
گزارش ویندوز با TuxGuitar مرتبط نیست، و حتی با وجود اینکه امن به نظر می‌رسد، توصیه می‌کنیم فایل‌های برنامه را با استفاده از راه حل موثر آنتی ویروس.
  1. به صفحه Github TuxGuitar بروید و نصب کننده را برای سیستم عامل خود دانلود کنید . ما در حال دانلود آن در رایانه شخصی ویندوز هستیم.
  2. برای اجرای تنظیمات، روی فایل دانلود شده دوبار کلیک کنید. ممکن است یک هشدار دریافت کنید. برای ادامه فقط پس از اسکن فایل، روی Run به هر حال کلیک کنید.
  3. برای تکمیل نصب، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.install
  4. پس از انجام، کامپیوتر را مجددا راه اندازی کنید تا تغییرات اعمال شوند.
  5. اکنون، فایل TG را پیدا کنید، روی آن کلیک راست کنید، Open with را انتخاب کنید، و در صورت وجود TuxGuitar.exe را انتخاب کنید. به طور خودکار به انجمن فایل تبدیل نمی شود.tuxguitar to open tg file
  6. اکنون باید فایل TG قابل مشاهده باشد. برای گوش دادن یا ایجاد تغییرات در برگه‌ها، روی دکمه پخش کلیک کنید.tabs

TuxGuitar بهترین گزینه برای باز کردن فایل‌های TG در ویندوز، مک، لینوکس و اندروید است. یک نصب کننده جداگانه برای دانلود برای هر سیستم عامل در صفحه GitHub وجود دارد. با این حال، TuxGuitar برای iOS در دسترس نیست.

2. با یک بیننده پشتیبانی شده دیگر بروید

چند نرم افزار دیگر برگه گیتار وجود دارد که به شما امکان می دهد فایل های TG را در ویندوز مشاهده کنید. اما، از آنجایی که این قالب بومی اینها نیست، ممکن است داده‌های گمشده یا ناخوانا وجود داشته باشد.

در برخی از برنامه‌ها، فایل TG بلافاصله باز می‌شود، در حالی که برای برخی دیگر، باید آنها را به صورت دستی وارد کنید.

3. فایل را به فرمت پشتیبانی شده تبدیل کنید

  1. فایل TG را در TuxGuitar باز کنید و روی منوی File در سمت چپ بالا کلیک کنید.
  2. Export را انتخاب کنید و سپس قالب مربوطه را از منوی پرواز انتخاب کنید. ما PDF را انتخاب کردیم زیرا به صورت بومی توسط Windows و Mac پشتیبانی می‌شود. export
  3. مسیر ذخیره سازی مورد نظر را انتخاب کنید و روی ذخیره کلیک کنید.
  4. به آن مکان بروید، فایل PDF را باز کنید و برگه‌های گیتار در اینجا فهرست می‌شوند.open tg in pdf

هنگامی که یک فایل TG را با استفاده از TuxGuitar به PDF یا فرمت دیگری تبدیل می کنید، داده ها از دست نمی روند یا خراب می شوند. علاوه بر این، TuxGuitar اجازه می دهد تا فایل TG را به طیف گسترده ای از فرمت ها برای دسترسی یکپارچه در بین برنامه ها و سیستم عامل ها، از جمله Android، iOS و Linux تبدیل کند.

به یاد داشته باشید، هرگز پسوند فایل را به صورت دستی تغییر ندهید. این ممکن است داده ها را خراب کند!

همچنین، چندین مبدل فایل TG آنلاین موجود است. یک جستجوی سریع انجام دهید و اگر TuxGuitar ندارید، بهترین کار را انجام دهید!

اکنون که می دانید چگونه فایل های TG را باز کنید، توصیه ما در این مرحله این است که آن را به فرمت دیگری تبدیل نکنید، مگر اینکه کاملاً مورد نیاز باشد. TuxGuitar یکی از بهترین برنامه ها در این بخش است. علاوه بر این، تبدیل آن به PDF باعث از بین رفتن عملکرد صوتی می شود.

همچنین، برای کاربرانی که به طور منظم با چنین فایل‌هایی کار می‌کنند، یک بازکننده فایل جهانی بسیار مناسب است!

برای هرگونه سؤال یا اشتراک‌گذاری نحوه باز کردن فایل، نظر خود را در زیر بگذارید.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا